Translate

Tervetuloa Hannan herkkublogiin

Täältä löytyy kaikki lempireseptit ja hömppäilyni.. herkkuja siis luvassa laidasta laitaan :)

sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Los Angeles

Vimmeinen määränpää reissuilla oli Los Angeles, eka päivä vietettiin Universal studioilla, sielä olin laiska kuvaaja, eli jätin kameran kotiin.. Perjantaina seikkailtiin Hollywoodissa, tässä kuvia siltä seikkailuilta.






















 Illalla menimme Santa Monican rannalle nauttimaan auringonlaskusta, rakas siskonenkin ajeli sinne miehensä kanssa illalliselle.. Oli kyllä ihana viimeinen ilta..







Hannat esittelee laukkuostoksensa.. :)
Kivan illan jälkeen oli hyvä suunnata hotelliin ja aamulla lähteä kotimatkalle.. :)

1 kommentti:

  1. EEEEI! Nyt mulle tuli jo ikävä tonne!!! Ää! Haluun äkkii mennä laittaa meijänkin kuvat koneelle! (Mä siis tosiaan nukuin eilen eikä mulla ollu hajuakaan mistään kuvista tai tietokoneesta tai muusta elämästä). Aivoihin vaan sattu kun avas silmät. Silti väsyttää vieläkin ja oon ihan töttöröö. Terkut töistä :)

    VastaaPoista