Translate

Tervetuloa Hannan herkkublogiin

Täältä löytyy kaikki lempireseptit ja hömppäilyni.. herkkuja siis luvassa laidasta laitaan :)

tiistai 31. tammikuuta 2012

Haaste: 8 Paljastusta

With the sweet rythmin Hanna  haastoi minut kirjoittamaan itsestäni kahdeksan paljastusta. Tässä sitä onkin sit keksimistä..

1. Olen kenkäfriikki, (okei kaikki jotka mut tuntee, niin tietää että tämä on itsestään selvyys), mutta se syy miksi olenkin kenkäfriikki johtaa lapsuuteeni. minulla on 8 ihanaa siskoa ja kuten isossa perheessä on yleistä, ihmiset lainailee toistensa tavaroita.. Kasvaessani sain ahaa elämyksen, että onpa mun jalat jäänyt kivan pienkiksi ja siroiksi, koska olen myös paljon lyhempi kun muut. Eli kukaan muu ei voinut lainaa mun kenkiä, koska jalkani oli paljon pienempi. Tästä se kenkä intoilu lähti, tällä hetkellä omistan noin 80 paria kenkiä. Rakastan korkkareita ja kaikkea kaunista, tässä onkin mun lempikorkkarit, Guessilta ostetut, näillä ei hirveen pitkiä päiviä kävellä kun korko on 12cm mut kyllä näillä aina välillä töihin pyöräillään.. :) toiset nuo harmaat ostin just englannista ne on vaan aika suloset
 2. Hurahtamiseni leivontaa tapahtui yht äkkiä, en oo ollu pienenä mitenkään hirveen innostunu leipomisesta, mutta jotain on siis tapahtunut matkan varrella.. Vielä neljä vuotta sitten ennen häitämme vannotin miehelleni, että minusta on sitten turha odottaa mitään pullan tuoksuista vaimoa..
No se on pitänyt paikkansa, mutta jossain vaiheessa olen sitten täysin hurahtanut kaiken muunlaiseen leivontaan... :D

3. Rakastan isän puolelta perittyjä tummia kulmakarvoja, vaikka ne onkin välillä vähän omantahotiset ja sojottelee miten tahansa, mutta ne ovat niin kivat kun ei tartte tehä kulmakarvoille mitään meikatessa kun ne on hyvät valmiiksi.

4.Silmieni väri on kukertavan kellertävä ja vaikka kukaan muu maailmassa ei tunnistakkaan tuota väriksi, se on totta.. Enimmäkseen ne on vihreet, mutta sieltä löytyy kiva miksi harmata ja keltasta kun niitä tuijottelee..

5. Pienenä lempileluni olivat pikkuautot, muistan joulun kun sain ison paketin pikkuautoja eri värisinä, ja laitoin ne kaikki tyynyni alle ettei siskoni varastaisi niitä. parin viikon jälkeen selvisi että ei mun siskoja kiinnostanut.. :D

6. Osaan puhua vale Ruotsia. tämä on aika hyödyllinen taito hotellin töissä. Olen ollut äärimmäisen huono koulussa kielissä, numerot pyöri sielä 5-6 luokkaa ja en tainnu oppia mitään... Nykyään englantia osaan ihan oikeestikkin, mutta ruotsi menee aika ulkoa opetellusti.. eli jos kysyt multa mitä muuta vaan kun mitä hotellin perus sanastoon kuuluu, menee sormi suuhun ja kieli vaihtuu englantiin..

7. Jos joku voisi saada plussa pisteitä lääkärillä käymisestä, niin kyllä sitä plussaa satelis.. :D pienestä pitäen olen saanut viettää paljon aikaa lääkärissä milloin rakas iso siskoni on vahingossa minun kynsiä leikellessä leikannut sormenpään irti, milloin peukalo on lähtenyt sijoiltaan, tai tullut käveltyä auton eteen ja tehty pieni ilmalento.. vanhemmalla iällä en oo ollu enää niin tapaturma altis mutta kaikki kivat sairaudet käytätyttää koko ajan lääkäri setien tai tätien juttusilla.. :D

8. Rakastan elämääni ja en salaa sitä, välillä mua koetellaan kovin käsin, mutta kuinka voisin kuitenkaan olla rakastamatta tätä kaikkea. Jumala on antanut mulle niin mielettömiä asiota, ihanan perheen, hassun aviomiehen ja maailman parhaita ystäviä ympärille, joten sitä ei voi muuta kun rakastaa kaikkea mitä on saanut ja olla kiitollinen.

Haastan seuraavaksi rakkaan siskoni Epun täyttämään tän.. :)



3 kommenttia:

  1. Minakin muistan sen sairaala reissun sormen taki...sain kunnian pitaa sua sylissa koko matkan Pajusilta terveyskeskukseen ja yrittaa pianaa sita haavaa niin et verta vuotas vahemman...
    Oot mulle rakas siskoseni!
    :)

    VastaaPoista
  2. Hei toi 8 on loistava! Keep going sis <3

    VastaaPoista
  3. Hanna oot ihan mahtava!<3
    Terveisin melkein yhtä pätkä sisaresi Kuopiosta:)

    VastaaPoista