Translate

Tervetuloa Hannan herkkublogiin

Täältä löytyy kaikki lempireseptit ja hömppäilyni.. herkkuja siis luvassa laidasta laitaan :)

perjantai 9. maaliskuuta 2012

Vähän aiheen vierestä, eli kynsiä

Väliin on pakko tehä kynsipostaus, eksyy hieman aiheesta, mutta ei se mitään.

Kynnet

Mie oon aika neiti neiti ja oon aina rakastanut nättejä kynsiä. Viime aikoina oon alkanut harjotteleen itelle geelikynsien tekoa, koska se helpottaa mun maailmaa suuresti, kun ei tartte raahautua minnekkään kynsihuoltoon ja saan ainakin mun näköset kynnet. 

Geeli kynnet on mulle ainakin tosi hyvä juttu, koska teen hotellin respassa ja kynnet joutuu koville. Geelikynnet tarttee kuitenkin huoltaa vaan 3vkon välein niin se on paljon parempi vaihtoehto päivittäisen lakkauksen sijaan. tykkään ite aika pitkistä kynsistä, aluksi ne on tehty tipeillä, mut nyt mulla on enää omat kynnet mitä geelaan kun ne on jo niin pitkät.. 

tässä muutamia kynsikuvia, pahoittelen kuvien laatua, otettu puhelimella.. :)

                            
Tää oli se syy miksi lähdin englantiin, löytääkseni täydellisen sinisen kynsilakan.. heh no ainakin osasyy.. nää on mun työkaverin Satun tekemät, se tekee kanssa tosi nättejä kynsiä. tykkäsin näistä paljon.
Nää on mun ekat ite tekemät kynnet kultaa ja kukkia aika tyttömäiset siis.. :)
                                            

Nää oli tälläset sinisen päivän fiilistelyt, kyllästyin nopeasti.. :D

Perus ranskalaista manikyyriä.. :)
Mun uusimmat, Mattamusta joka kyl vähän kiiltää geelin alla, nää on musta tosi kivat :)


1 kommentti:

  1. Nättii :) Noi ranskikset vaan vetoo muhun eniten kaiksessa yksinkertaisuudessaan :)

    VastaaPoista