Translate

Tervetuloa Hannan herkkublogiin

Täältä löytyy kaikki lempireseptit ja hömppäilyni.. herkkuja siis luvassa laidasta laitaan :)

lauantai 5. toukokuuta 2012

Lauantai fiilis.. :)

Halusin kirjotella ja vaan fiilistellä kaikkea pientä.. pariin päivään en oo jaksanut leipookkaan mitään, oon vaan halunnut laiskotella ja nautiskella elämästä..

Pari pientä juttua mistä oon onnessani, on kaikki mun rakkaat siskot.. ne on vaan niin huippuja..
Tykkään kun ne tietää kuinka hömppä mä oon kaikkien leivonta juttujen suhteen, ja oli ihana kun synttäripaketteihin oli kääritty jotain kivaa pientä tähän liittyen.. :)





Tässä on siis selvästikkin yhtenäinen teema, joku haluaa että teen cupcakeseja ;) niitä siis varmasti lähitulevaisuudessa blogissa luvassa.. :)


Toinen fiilistelyn aihe on kynnet, mie oon niin neiti neiti ja rakastan nättejä kynsiä, tässä parit viime kynnet.. :)

                 Tässä hieman keltaista kevättä, helmiä ja kukkia, mitä muuta voi toivoakkaan.. :)

Tässä on mun tän hetken kynnet, ihana pinkki jonka löysin Kicksistä.. vähän glitter lakkaa alla, ja kukia päällä, nää on aika lyhyet, päätin välillä kokeilla lyhyempää, kun mulla on yleensä aika pitkät kynet. mut enhän mie osaa olla näillä lyhyillä.. katkon vaan niitä kokoajan, älkää kysykö miten se on mahollista, sillä on se.. :D

                                         Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille!!!

1 kommentti: