Translate

Tervetuloa Hannan herkkublogiin

Täältä löytyy kaikki lempireseptit ja hömppäilyni.. herkkuja siis luvassa laidasta laitaan :)

sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Lamppufiiistelyä

Kaikki, jotka mua vähän tuntee, niin tietää kuinka fiiliksissäni olen lampuista.. Eli tässä onkin uuden kodin fiilistelyä lammujemme kautta..

 Vähän lamppufiilistelyä :)

                  Koziol Josephine, tämä on yksi lempi lamppujani joka oli jo vanhassa asunnossakin.. :)
Paragon on lamppuperheemme uusin jäsen, olen haaveillut tästä lampusta jo pitkään Josephinelle kaveria, en vaan ole raaskinut ostaa, mutta nyt se koristaa olohuonettamme..
                                         Tässä lampussa on vain sitä jotain.. :)
                                        Franzenin lamppu koristaa meijän lipastoa olkkarissa..

                                  Mun oma tekele, muffinssilamppu, muutti makkariin.. :)


                                                Ja tummia värejä eteisessä.. :)
                                 
Enpä tiedä mikä on mun seuraava lamppu haave, nyt ostin kyllä kierrätyskeskuksesta yhen lamppuprojektin.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti